Kategorie
- WELAIK włączniki dotykowe
- Wydruki 3D
- Arduino, moduły i akcesoria
- Technika antenowa
- Akumulatory i baterie
- Akcesoria do baterii i aku
- Akustyka
- Bezpieczniki
- Chemia
- LED
- Diody i mostki prostownicze
- Dławiki
- Fotoelektronika
- Głowice magnetofonowe
- Izolacja materiały izo
- Kondensatory
- Kwarce
- Lutowanie
- Przewody miernicze
- Woltomierze i amperomierze
- Potencjometry
- Przejścia, przejściówki, adaptery
- Przekaźniki elektromagnetyczne
- Przełączniki i przyciski
- Przetwornice
- Przewody mb
- Przyłącza 230V AC
- Przyłącza AUDIO VIDEO
- Przyłącza DC
- Przyłącza USB
- Patchcord UTP
- Regulatory napięcia i PWM
- Taśmy LED i akcesoria
- Tranzystory
- Triaki i tyrystory
- Układy scalone
- Warystory
- Wentylatory
-
Złącza gniazda wtyki
- 2,5mm JACK
- 3,5mm JACK
- 6,3mm JACk
- 230V AC
- Antenowe złącza IEC F
- DIN
- DC zasilające
- Głośnikowe
- GOLDPIN kołkowe
- IDC KANDA
- Konektory
- Mikrofonowe XLR
- NC CB mikrofonowe
- RCA CINCH
- Raster 2,00mm
- Raster 2,50mm
- Raster 2,54mm
- Raster 3,96mm
- RJ modularne
- SD microSD SIM
- Szybkozłączki
- SMA
- TNC
- UHF UC1
- USB złącza
- Wysokoprądowe DEAN XT
- Inne złącza
- Zapalniczki samochodowej
- Zasilacze
- Żaróweczki
- Zestawy dla elektroników
Koszt, płatności i rodzaje dostaw zamówionych towarów
Polityka prywatności
Regulamin świadczenia usług sklepu
www.elektronik.shop.pl
§ 1
Elektronik.shop.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Piotr Gorczakowski oraz Agnieszka Gorczakowska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą VERDE GROUP S.C. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie internetowym pod adresem elektronik.shop.pl.
§ 2
elektronik.shop.pl jest internetowym sklepem z elektroniką, elementami elektronicznymi oraz usługami.
§ 3
Dokonywanie zakupów za pośrednictwem elektronik.shop.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
§ 4
Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wyboru liczby sztuk i kliknięcie znaku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie elektronik.shop.pl bez dodatkowej opłaty.
Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
§ 5
Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a elektronik.shop.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie, szczególnych przypadkach za pomocą przekazu pieniężnego.
§ 6
W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek elektronik.shop.pl, który pokrywa związane z tym koszty gdy niezgodność jest zasadna.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem lub zwracana jest kwota za zamówienie. W niektórych przypadkach sprzęt jest nieodpłatnie naprawiany. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, elektronik.shop.pl zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
W sytuacji braku na stanie sprawnego produktu elektronik.shop.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI / SPORÓW
1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w razie nie uznania reklamacji przez Sklep. Sklep w tym miejscu informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur . Jednocześnie Sklep wyjaśnia, że skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter nieprzymuszony (dobrowolny).
2. Sklep zastrzega, że poniższe zapisy Regulaminu mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sklepu do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i nie stanowią odgórnej zgody na udział w takim postępowaniu przed publicznym/niepublicznym podmiotem ADR. Decyzję o udziale przez Sklep w procedurze pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów Sklep podejmuje indywidualnie w stosunku do konkretnego Konsumenta. Zgodę lub jej brak Sklep wyraża w piśmie stanowiącym odpowiedź na reklamację Konsumenta.
3. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresami internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Informacje te są również dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
4. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
3) Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
4) Konsument ma możliwość zwrócenia się do Podmiotu Uprawnionego ( podmiot ADR), o którym mowa w art. 8 Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
5) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Administratorem danych osobowych jest VERDE GROUP S.C. prowadzony przez Piotra Gorczakowskiego oraz Agnieszkę Gorczakowską