Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Kategorie

Procedura zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie

  • Konsument detaliczny (nie firma) ma ustawowe prawo na zwrot zakupionego towaru za pośrednictwem sklepu internetowego w terminie 14 dni od dostarczenia przesyłki.
  • Towar nie może posiadać widocznych oznak używania i powinien być zapakowany w opakowanie uniemożliwiające jego zniszczenie w trakcie transportu.
  • Prosimy informować nas o wysłaniu zwrotu - email'owo lub telefonicznie wraz z nr nadania przesyłki.
  • Dane do wysyłki: ELEKTRONIK S.C. Piotr Gorczakowski, Tęczowa 20, 53-602 Wrocław, tel.: 666-133-298, email: [email protected]
  • Paczki nadane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Koszt zwrotu (nadania paczki) ponosi kupujący - sprzedawca zwraca kwotę towaru + koszt najtańszej dostępnej w trakcie sprzedaży wysyłki.
  • W paczce powinno znajdować się: potwierdzenie zakupu towaru, towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, nie posiadający cech używania, protokół zwrotu oraz wszystkie dokumenty które zostały dołączone do produktu.
  • Zwrot pieniędzy jest realizowany przelewem lub przekazem pieniężnym - prosimy o zaznaczenie danej opcji w formularzu zwrotu.

Procedura reklamacji towaru zakupionego w naszym sklepie:

  • Konsument ma prawo do reklamowania towaru w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.
  • Okres gwarancyjny dla firm wynosi 12 miesięcy.
  • Prosimy informować nas o wysłaniu reklamacji - email'owo lub telefonicznie wraz z nr nadania przesyłki. Dane do wysyłki: ELEKTRONIK S.C. Piotr Gorczakowski ul. Tęczowa 20, 53-602 Wrocław, tel.: 666-133-298 email: [email protected]
  • Paczki nadane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • Koszt reklamacji (nadania paczki) ponosi kupujący. W przypadku uznania reklamacji koszt zostaje zwrócony.
  • W paczce powinno znajdować się: dokument potwierdzający zakup, towar w miarę możliwości bezpiecznym opakowaniu, protokół reklamacji oraz karty gwarancyjne jeśli zostały dołączone
  • Do 14 dni klient jest informowany o sposobie zakończenia reklamacji - naprawie sprzętu, wymianie na nowy lub zwrocie gotówki.

Nazwa firmy: Elektronik S.C.
Adres: ul. Tęczowa 20, 53-602 Wrocław
Telefon: 666-133-298

MI-LIGHT

Witryna stworzona na platformie